SİZE KENDİMDEN BAHSEDEYİM PART 4

 Bir gün arayla gidiyoruz ama soğuk algınlığım bu duruma geçerli bir sebeptir diye umuyorum. Bugün nahoş konulardan uzak AŞK ve  Sevgiden bahsedelim diyorum ne dersiniz? Benim gibi aşk içinde olan her şeye hayran duygusal biri ne diyor bu konulara hadi bir bakalım...

Öncelikle çoğu sevginin karşılıklı olduğunu düşünüyorum bunda bir sakınca yok elbette ancak konu Aşk olunca karşılık beklemek alınamazsa hüsran yaratıyor. Dolu dolu seviyorken onun için her şeyi düşünürken çok sevdiğini söyleyip hiçbir şey yapmaması en önemli şeyleri unutması bir süre sonra hayal kırıklığı ve ardından da mutsuzluk getirecektir. İletişimin çok önemli olmasının sebebi bu; birbirinizden ne beklediğinizi ne istediğinizi açık yüreklilikle ifade ederseniz karşılıklı anlayış doğrultusunda aşılamayacak bir şey olduğunu düşünmüyorum. Aslında direk konuya girdim bilimsel açıklamalar ne der bilmem ama öncelikle aşk gerçek bir tanım ve sevgi yanında gelerek kalıcılığı sağlayan bir temel. Her şeyin başı güven desek de aşık olunca içgüdüsel güvenmeyi seçiyoruz tanımadan hem de . Aşkı büyüleyici kılan şeylerden biri de bu değil mi? Duygularınızın esiri oluyorsunuz ve bu yolda acı çekmek bile sizi rahatsız etmiyor, ta ki aşkınız bitene dek. Evet aşk biter bu da varlığı kadar gerçek sadece aşık olduktan sonra karşısındaki kişiyi sevebilen insanın aşkı bitmeyecektir. Güven iletişim ve anlayışın getirdiği yegane uyum aşkınızın baki kalmasına sebep olacaktır.

YAŞLI BİRİLERİ BİLGİSAYARIMI ELE GEÇİRMİŞTE BANA ÖĞÜT VERİYORMUŞ GİBİ OLMADI MI SİZCEDE. HER GÜN OLACAK ŞEY DEĞİL SANIRIM ARKADAŞLAR BU VE AKLIMDA AŞKLA İLGİLİ ONLARCA ŞAİRENE TANIM VARKEN VE EN SIKICI OLANINI SEÇMİŞSEM İLHAM HENÜZ GELMEMİŞ DEMEKTİR. YAZARKEN HİSSETTİRMEK İSTEDİĞİM KESİNLİKLE BÖYLE BİR ŞEY DEĞİL BUNU SİLMEYECEĞİM AMA DEVAM DA ETMEYECEĞİM İLHAM GELİNCE GÖRÜŞMEK ÜZERE...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mutluluk Zamanı

Başımız Sağ Olsun

25. Yaşımdan Sevgilerle