Yağmurdan Önce, Yağmur Yağınca...

 Yağmur yağmadan bir gün önce karar verdim tamamen bitirmeye. Artık süremizi doldurmuştuk biz iyice zarar vermeye başladık birbirimize. Şöyle bir baktım da ihtiyacım olan çoğu zaman yoktu zaten. Olamıyor oluşunu kabul etmek ya da buna anlayış göstermek tamamen benim tercihimdi. Şu an bunu kabul etmemeyi tercih ediyorum. Evet o bağımlılığımın çok güçlü olduğu zaman da onsuz gerçekten mutlu olamayacağımı biliyordum ama artık mutlu olabileceğime eminim. Hem hayat ondan ibaret değil ki. Gözümüzün tek bir kişiyi gördüğü zamanlar her ne kadar öyle düşünsek de dünya o kişi hayatınızda olmasa da dönmeye devam ediyor. Yaşamak her şeye rağmen bütün olumsuzluklara rağmen çok güzel. Yağmur yağmaya başlamadan önce Ona söyledim artık onu sevmediğimi. Şimdi yağmur yağıyor o yağmurlu havayı yağmurlu günleri çok sever ne düşünmeliyim?

Bir şeyler bir zamanlar tamdı... O kadar eminim ki bir zamanlar her şey vardı. Özlem duyduğum bu his eminim bir zamanlar gerçekti. Başka yerdeydim ve mutluydum. Şimdi burada oluşumun sebebi hakkında en ufak bir fikrim olmasa da bazen burada olmak acı veriyor. Her şeyi unutturmuşlar gibi hissediyorum. Ne kadar arasam da burada bulamayacağım şeylere sahipmişim gibi geliyor. Yani en azından bir zamanlar... Şimdi yağmur yağıyor kafamda milyonlarca şey ne düşünmeliyim?    

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mutluluk Zamanı

Başımız Sağ Olsun

25. Yaşımdan Sevgilerle