Zaman Bana 24 Sana 8 Saat mi?

 İşlerinde çok yoğun olan insanların sevgilerinin de işine geldiği gibi olduğunu fark ettim. Beni meşgule alıp iş için olan telefonuna bakıyorsan dışarı çıktığında bir nefes almak için aramıyorsan nasıl özledin?

Bütün gün aklımdan çıkmıyorsun, çok özledim seni ama ee? Çok yoğunum stresliyim canım arayamadım telefon susmadı (?) Sen o telefonu susturmazsan o telefon susar mı acaba beyefendi?  İlk boş anında aramıyorsan eğer demek ki özleminde sevginde yalan. Bende dinlenemiyorsan gün içerisinde sesimi duymaya ihtiyaç duymuyorsan yerim senin sevgini de özlemini de işini de stresini de çiçeğim geçeceksin bunları. Tuvalete telefonuna götüren insan nedense asla yoğunken mesaj atmıyor sonra canı isteyince dışarı çıktım diye dışarı çıkınca beni unutuyorsun triplerine giriyor (!) Nedense bencil düşüncesiz ben olurken kendisi işine nasıl gelirse öyle davranan biri olmuyor. Bak bak bak sen ... Çok ilginç öyle değil mi?

Asıl bombaya gelmedim; dışarı çıkıp aramadığını yüzüne vurunca yoğunken onu strese sokan düşüncesiz ben oluyorum ya daha sonra beyefendi hızını alamayıp bir süre görüşmeyelim diye mesaj atıyor :) Çok komik öyle değil mi böyle bir şeye anca gülünür. Ne mi cevap yazdım dersiniz? Tabiki de HİÇBİR ŞEY!

Sıfır öz eleştiri yapan, kendi hatasını asla kabul etmeyen, kendisini hatasız kusursuz kabul eden bir insana siz ne anlatabilirsiniz ki? Hayır varsa çözümü, anlatmanın bir yolu söyleyin de yorumlarda bende öğreneyim. Böyle katlanılır çile değil... 

Tartışan değil Susan kadından korkacaksın. Anlayana en büyük cevap Sessizlik deyip içimi dökmeyi burada noktalıyorum.

Keyifli Akşamlar.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mutluluk Zamanı

Başımız Sağ Olsun

25. Yaşımdan Sevgilerle