MEKTUP

ULAŞILAMAYANIN çekiciliğine bende kapıldım bir zamanlar... her sene en az bir kere sana döndüm kimi zaman haberin oldu kimi zaman olmadı. Aslında sen ulaşılamayan değil yarım kalanımdın o yüzden çekildim sana... benden iyi miydin? yoo değildin. aksine tek düzeydin ve bu seni iyi bir insan yaptı. kendi aklından konuşan binbir türlü şeyle uğraşan insanlardan olmadığın için kazandın... ben kötü insan oldum. Senelerce sana ulaşmaya çalışacağıma yarım kaldık diye mektup yazsaydım ya? Neden kelimelerin gücünü unutuverdim. seneler önce de böyle olmadı mı? Beni anlayıp gelmedin mi bana? yine geleceksin ama bu sefer tamamlanmak için...

Velhasıl senden sonra da anlaştığım bir insan oldu. seninle olduğu kadar susarak anlaşamasam da beni tamamlanmış hissettirdi. Eksikliğini her yerde aradım her kelimede her suskunlukta her gülüşte... Kokun geldi bazen burnuma şimdi hatırlayamasam da... Kimse beni kirli hissettiğimde kendimi kaybettiğimde yıkamadı... kim bilir temizleneceğime inanmadılar belki de... Arkasından bak şu oruspunun yaptığına denilen kadınlardan oldum... Halbuki küçükken salaklıklar yapıp bak şu ergene demelerini tercih ederdim. O kadar okumama rağmen çok eksik kaldım. Kaçmalarım kurtarmadı beni çünkü yalnızım. Başkasının dünyasında ne zamana kadar kalabilirdim ki? Sebepsiz sıkılmalarımı bir seninle bir de ikizimle yarasız atlattım. Gerisi hezeyandı. SEBEPLER VE SONUÇLAR DEĞİL TERCİHLER VE SONUÇLARI vardır bu hayatta. Bende de öyle oldu... Kumarı kaybettim zaten asla kafam basmazdı böyle şeylere. Yüksekten atla deseler kazanırdım derinlerde yüz deseler sağ kalırdım da hayatımın üzerine kumar oynayınca kaybettim... Her şeyimi kaybettim güvenimi saygımı kendimi inancımı... Bedeli ağır oldu yani anlayacağın. Sen neler yapıyorsun? Konuşmadan anlaşacağın birini buldun mu? Belki de nişanlandın? Güzel günler seni bekliyordur umarım. Zekiydin  tecrübelerin seni olumlu anlamda daha çok geliştirmiştir. Telepatiye empatiye sezgilerine ne oldu peki? Neden beni duymadın? Belki de ölmek üzereyim bu kadar çabuk mu unuttun ölümü? Yoksa hiç ölmeyecekmiş gibi yaşayanlardan mı oldun? Seni gördüm sen görmedin. Yazık oldu bize kimse kimseyi o kadar güzel sevmiyor artık... Erkekler geç olgunlaşır derken kendime bakmayı eleştirmeyi atladım bende geç olgunlaştım değil mi? Yoksa bu kadar kişiyi ve bir şeyleri kaybetmezdim... Hayatta olduğum sürece ben kötüysem dünya yansın diyerekten devam edeceğim yaşamaya yoksa vicdan azaplarım yaşamı cehennneme çevirir. Cennette yaşamayı tercih edeceğim bende. Yanımda biri olsaydı cehenneme de razı gelirdim...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mutluluk Zamanı

Başımız Sağ Olsun

25. Yaşımdan Sevgilerle