Mutluluk Zamanı

Sen Aklıma Gelince her şey gülümserdi...

Mutluyken 24 saat bile çalışsanız zaman asla bitmesin istersiniz. Bu bir klişedir ama gerçektir. Lisede aşık olduğunuz günler hiç okuldan yorulduğunuz oldu mu?

İnsanların artık mutlu olmaktan korktuğu saçma bir zamandayız. Mutlu olduğumuzun ardından acaba ne olacakta ağlayacağım diye korkar olduk. Sanki mutlu olmayı hak etmiyor gibi... Bir keresinde arkadaşım katil bile olsa herkes yaşamayı hak eder demişti. Herkes mutlu olmayı hak eder mi bilmiyorum ama ben mutlu olmayı hak ediyorum. Bunu kendisine hak görmeyen hiç kimse mutlu olamaz zaten. Ben ne yaptım da cezalandırılıyorum diye düşünmemek gerek. Sınanıyoruz sebebini bilmesem de ama bu mutlu olmayı hak etmediğimiz anlamına gelmiyor...

Kaçamak zamanları düşünüyorum bu sıralar. Evden bakkala diye çıkıp sevgilinizin yanına koştuğunuz oldu mu hiç? Okula gidiyorum deyip kendinizi onun kollarına attınız mı? Ya da haftada bir gün olan izninizi sadece ve sadece ona ayırdınız mı? Sabahın köründe işe gidecek bile olsanız onun kollarında uyandınız mı? Ya da bunların hepsini arzuladınız mı? Hayal ettiniz mi? Hayal ettiğiniz her şeyin gerçekleşme olasılığı çok yüksektir. Hayal etmeyi unutan ya da bunu bırakan hiç bir insan istediklerine kavuşamaz. Hayal istemenin farklı bir versiyonudur.

Kendimi hep piyano çalarken ya da ilerde yayınlayacağım kitabımın taslağını yazarken hayal ediyorum. Belki şu an kitap yazmıyorum ama bir blog sayfam var. Buna sahip olmam bile yıllarımı aldı. Hayallerimde vals yapıyorum ve piyano sesinden oluşan bir konser veriyorum. Kişisel gelişim çoğu insana zırvalık gibi gelir. Kendi adıma söyleyebilirim ki şu an Canansam bunu kişisel gelişime borçluyum. Bununla ilgili okuduğum kitaplara...

Olasılıklar düşük olsa da isteyin. Umun ve hayal edin. Mutlu olmak her şey ters giderken ya da sevdiğiniz biri ölmüşken çok zordur. Ama sürekli unutsak da hangimiz ölmeyeceğiz ki? Zaman asla geri döndürülemez bir şekilde ilerliyor yaşlanıyoruz ve asla tekrar genç olmayacağız. Kimilerimiz ikinci baharını yaşayacak kadar şanslı olacak ama ya olmayanlar?

Sevin. Sevdiğiniz insanın gözlerinin içine bakın. Aşık olun ve bundan korkmayın. Bana asla bakmaz dediğinizin size bakmayacağı ne malum? İmkansız dediğiniz kaç şey gerçek oldu?  Belki de aşık oldunuz ama haberiniz yok?

ŞİMDİ MUTLULUK ZAMANI. MUTLU OLACAĞINIZ ŞEYLER YAPMAKTAN KORKMAYIN!

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Başımız Sağ Olsun

25. Yaşımdan Sevgilerle