Yardım Edin!


Yaşadığımız dünyayla enerjim uymuyordu. Bir şeyler yanlıştı bir şeyler eksikti. Sürekli zorlanarak nefes alıyordum.
Evren bana bir şeyler anlatmaya çalışıyorsa anlamıyordum! Ders vermeye çalışıyorsa eğer o dersi hiç alamıyordum. Yaşamak, nefes almak ne zaman, nasıl bu kadar zorlaşabildi? Gözlerim sürekli dolu dolu...
Her şeyi bırakıp koşarak kaçmak istiyorum her şeyden. İyi olan her şey günler geçtikçe geçiyordu, azalıyordu. Her gün biraz daha eksilirken nasıl yaşamam gerektiğini kestiremiyordum. Bencilliğimle yaşamayı seven ben bir şey olsa da ömrüm bitse diye düşünür oldum. Ne zaman bu kadar anlamsızlaştık? Ne zaman yaşamak istemekten her gün biraz daha vazgeçer oldum? 
Akli dengem fazlasıyla dengesiz. İrademi yitirmekten korkuyorum. Yapmak istediğim binlerce şey varken onlara sahip olamamak ve olsam da hala isteyecek miyim diye düşünmek... Bitmeyen bir sorgu.
Her şeyi gereklilikten yapıyorum. Keyif almak ne demekti? İçten kahkahalarca gülmek ne demekti? Nefes alabilmek, gelen baharın, yağan yağmurun kokusunu alabilmek nasıl bir şeydi? Nasıl da her şeyi unutur zihnim! Tanıştığım insanların isimlerini, yaşadığım onca anıyı, mutlulukları, hüzünleri... Yeni anılar biriktiremiyordum; biriktirdiklerimi de hatırlayamıyordum. Her şey mi yanlış olur, her şey mi sorunlu ve eksik...
İnsanlardan yardım dilenesim var. Bana yardım edin diye çığlık atmak istiyorum avazım çıktığı kadar! Parçalanırcasına!
Kendimi çok aciz hissediyorum; aciz, zayıf ve acılı...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mutluluk Zamanı

Başımız Sağ Olsun

25. Yaşımdan Sevgilerle