İçim buz gibi...

 Yazım kurallarına uyulmayan metin gibiyim. Olması gereken her şeyin olmadığı hayatımda nasıl hissettiğimi tanımlamakta güçlük çekiyorum. yaşanılanları sindiremeyince içimde kocaman bir doluluk hissi oluyor kimi zaman da kusasım geliyor. Bıkkınlık vücuduma da yansıyor koşarken daha sabırsız ve daha güçsüzüm hızlanmaya çalıştıkça yer çekimine yenik düşüyor bacaklarım. Olsun diyorum bunlar da geçecek neler geçmedi ki? sahi neler geçmedi içimde? affedip boşverdiklerimin tekrarını yaşayınca içim soğudu buz gibiyim artık. Hatalarından ders çıkarmayanlara hayretle bakıyorum. karşılıksız sevgisini desteğini vermeyenlere ve beni sürekli maddi bir yük gibi görenlere önce tiksintiyle baktım sonra içimin buzullarına attım onları. onlar da orada donacaklar benim donmama göz yumdukları gibi bende onlara gözlerimi kapatacağım. bu geçmeyen bitmek bilmeyen bir döngü...

dün yaşadığım yere sevdiğim adam bataklık dedi. sinirlenince her zaman olmadık laflar alır ağzına ama bu sefer sorun şu ki bu söylediğinin gerçek olması. benim yaşadığım yerde yükselmeniz mümkün değil sürekli dibe batarsınız. destek yok karşılıksız sevgi yok anlayış yok ne kadar hayatta kalabilirsiniz ki? bir süre sonra boğulursunuz. ben bu bataklıktan çıkmak için evet iyi yada kötü doğru yada yanlış bir sürü yol denedim ama kimseyi kullanmadım. Hissetmediğim şeyleri hissediyormuş gibi yapmadım. duygularımı ifade etmekten çekinmedim. O kadar çok savaştım ki tam çıkmak üzereyim derken sürekli geri battım. yaşamaktan sevmekten yine de çekinmedim istemediğim olmadı mı? yaşamak istemediğim sevmek istemediğim sayısız günlerim oldu ama ben hayatta aşk yoksa yaşamın çok katlanılmaz ve renksiz olacağını lise yıllarımdan beri bilirdim. yaşadığım duyguları hakkıyla yaşamayı doya doya sevmeyi ve her anını sindirmeyi kendime hatırlatıp durdum. Şimdi o beni bataklıktan çıkarırken sürekli elini geri çekiyor. Korktuğunu biliyorum ama böyle yaparak sadece bizi yıpratıyor. bu duruma gelmek yıllarımızı almışken ışığa varmak üzereyken elini geri çekeceğine o hiç sarsılmayan inancıyla bize inanmaya devam etse ya...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mutluluk Zamanı

Başımız Sağ Olsun

25. Yaşımdan Sevgilerle